Annica och Marcelo?

Just nu sitter jag och kollar på big brother med Johan (min pojkvän).
Och jag blir jätte arg på Marcelo, han är ett svin mot Annica. Att hon inte förstår det..
Han sittter och skyller på en massa skit, och medans hon är ledsen sitter han bara och garvar.
Fy fan, han är ett riktigt jävla svin. Och att Annica inte förstår att han inte är bra för henne.
Jag vet själv hur det känns att försöka att glömma någon. Men det där är så mycket värre.
Ska jag vara helt ärlig så förstår jag inte alls vad han ens håller på med. Jävla äckel..



Idag vet jag inte riktigt vad som händer, men en sak som är säkert är att jag ska vara med Johan.
Det är fint väder så vi lär ju inte sitta hemma hela dagen. Ha det bra puss hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0