Lenize "Lennart" Edvardsson

Jag måste tala om för er alla att jag har en av världens finaste vänner, hon ställer alltid up för mig när jag behöver henne. Och tvärtom, jag kan prata med henne om allt och jag behöver inte skämmas. Så mycket bra vi gjort men ändå så mucket dåligt, så fixar vi allt tillsammans. Bara vi låter allt gå med flyt. Jaja sen har det vart från och till vi har bråkat blivit vänner bråkat blivit vänner och ja fattar inte hur vi har orkat vi behöver ju inte bråka, Hur som helst är du en vän jag kan lita på till 100 procent. Jag älskar dig hur mycket som helst. Du är som en syster för mig som alltid finns för mig när allt är skit. Det är hur snällt som helst. Hoppas du vet att jag tycker lika. Vet du att jag finns för dig hela tiden dygnet runt osv? Jag har tänkt mycket på dig dom senaste dagarna och kommit på hur jävla mycket du betyder för mig hjärtat. Det är helt sjukt om jag säger så du fattar säkert inte heller hur mycket du betyder för mig men en dag kommer du att göra det du kommer förstå att jag aldrig har hatat dig som jag har sagt förut. Du är min andra halva utan dig kan jag inte leva du är mitt allt du är hela min värld.

Skillnaden mellan en riktig och en simpel vän är att :
En simpel vän har aldrig sett dig gråta, medan En riktig vän har axlarna våta.
En simpel vän förväntar sig att du alltid ska finnas, En riktig vän förväntar sig själv att alltid finnas för dig.
En simpel vän skulle skratta om du föll framför vännerna, En riktig vän skulle ramla och skratta med dig istället för åt dig.
En simpel vän undrar om du e kär, En riktig vän vet redan när den ser dig.
En simpel vän skulle prata med dig om du stod på en bro, En riktig skulle ställa sig på kanten o gå med dig till sista andetaget.
En simpel vän hittar man överallt, medan en riktig finns bara i hjärtat.
Som du, ♥

Du är en riktig vän, en ÄKTA kommer alltid vara det


När vännerna sviker och allt gör ont
När glädjen tynar bort och allt blir tomt
När tårarna rinner
Och hoppet försvinner
När du trängs ut i kylan, så kallt
Jag lovar, jag offrar allt
Jag ska alltid mot dig le
Jag ska alltid dig se
För du finns här för mig
Jag ska alltid hjälpa dig
Jag älskar dig, du är mitt blod
Detta kallas vänskap, inte mod.

glöm inte att jag älskar dig Lennart!


Det finns tusentals stjärnor
Men bara en sol
Och det är du
Du lyser upp mitt liv och får mig alltid att le, ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0