Kärleken ♥

Mitt allt, Johan Jansson.



Så fort jag ser dig så ler jag.
Så fort du är i närheten så kan kan känna

av din värme från dig.
Så fort du tittar in i mina ögon så känns det som
att hela jag smälter och rinner bort.
Ditt leende är lika vackert som jordens alla
diamanter och kristaller.
Din röst är lika fin och varm
och bättre än all världens musik att lyssna på.
Din charm får mig att bli varm tusen gånger om.
Din humor får mig att tappa andan
av att jag inte får någon luft för att du är så rolig.
Du är så underbar att det går inte att beskriva.
Men jag kan beskriva alla mina känslor med tre ord….
Jag älskar dig. Du slår allt.

Min fina underbar pojkvän, som jag älskar över allt annat.
Jag är så otroligt lyckligt lottad som har dig.
Vi har det så otroligt bra ihop och jag kan inte få en bättre pojkvän än dig. Du är perfekt för mig
på alla sätt och vis. Hoppas du känner samma för mig.
Jag känner mig säker med dig, och vet att du alltid finns där för mig. Natt som dag.
Du kan få mig på bättre humör bara genom att le eller säga något extra gulligt.
Du är så galet perfekt så jag kan inte beskriva det med ord. Men är otroligt tacksam för att
jag har dig och jag skulle inte byta pojkvän för allt i världen.
Du är det bästa som hänt mig och jag vill aldrig någonsin förlora dig.

När du säger att du älskar mig så glömmer jag det aldrig. Vart du än går, där ska jag också vara. För du är den jag alltid vill vara nära, den jag aldrig vill förlora. Du ska veta att jag älskar dig så sjukt mycket. Du är min ängel. Du står alltid bakom mig när jag faller. Jag kommer alltid att vara på din sida, aldrig att jag låter dig falla, inte utan ett stöd, och jag, jag vill vara det stödet du kommer att behöva.


Johan [Hjärta] Julia
030320122231
För alltid










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0