Film, sen sova ♥

Nu tänkte jag sno med mig min pojkvän in på hans rum och lägga mig i sängen och tvinga honom att hålla om mig, för vi ska se på läskig film. Tänkte sätta på The silent house. Filmen baseras på verkliga händelser tydligen. Verkar rätt bra faktiskt.  Sen efter det ska jag försöka sova. Tur att jag har min fina pojkvän nära tätt intill! Puss hej.



En liten förklaring på filmen.

En våldsamt obehaglig och banbrytande skräckfilm.
Filmad i en enda lång tagning - helt utan klipp.
Glöm allt vad Blair Witch Project och Paranormal Activity heter.
Detta är skräck på riktigt, i realtid.
Filmen baseras på verkliga händelser.


Kommentarer
frida

Var filmen läskig?? :O jag hatar skräckfilm men den där lät bra :P fast vette fan om man vågar kolla iaf xD

2012-05-21 @ 14:56:40
URL: http://www.nattstad.se/Fridooo


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0